Van Zaak tot Zaak

Inkomsten vs mobiel betalen geld overmaken .jpg
13 aug 2013

Laat uw leden en bezoekers mobiel betalen

Met de opkomst van smartphones en tablets groeit de vraag naar mobiel betalen. Uw leden of bezoekers zullen blij zijn met het gemak dat u hen ermee biedt, en het is goedkoper dan een pinautomaat. Een overzicht met 5 aanbieders van mobiele betaalmethoden waarvoor u zou kunnen kiezen.
Inkomsten euro geld munt brief money.jpg
30 jul 2013

TIP: extra inkomsten met de Grote Clubactie

Voor veel verenigingen is de Grote Clubactie dé manier om jaarlijks extra geld op te halen voor de clubkas.
Financiën vs weinig geld euro muntjes.jpg
20 nov 2012

Omgaan met lokale bezuinigingen

NOC*NSF heeft een stappenplan ontwikkeld om in te spelen op lokale bezuinigingen die invloed kunnen hebben op uw vereniging of stichting. De toolkit is gemaakt voor sportorganisaties, maar kan ook gebruikt worden door andere verenigingen en stichtingen die te maken hebben met bezuinigingen in hun gemeente.
Inkomsten vs potje geld goed doel.jpg
9 okt 2012

Giften, schenkingen en donaties

Waar gebeurd: een 97-jarige Feyenoordsupporter liet eind 2007 dertigduizend euro na aan haar favoriete voetbalclub. Zo'n schenking is een droom voor elke organisatie. Maar ook met kleine giften en schenkingen kunnen uw leden u fiscaalvriendelijk steunen.
Financiën vs potje geld goed doel.jpg
9 okt 2012

Meer inkomsten werven? Gebruik de tactiek van de grote goede doelen!

Nederlanders zijn meer gaan geven aan het goede doel, blijkt uit het Goede Doelen rapport 2012. Het zijn voornamelijk de grote doelen die steeds meer geld binnenhalen aan donaties en giften. Hoe doen ze dat toch? Tips voor het werven van fondsen, die u zo voor uw vereniging of stichting kunt gebruiken.
Inkomsten vs overzicht tabel pen papier hand weergave.jpg
1 okt 2012

Overzicht subsidiemogelijkheden

Extra inkomsten zijn altijd welkom. Geld voor verenigingen of stichtingen wordt steeds meer op projectbasis beschikbaar gesteld, in plaats van als structurele subsidie. We zetten de mogelijkheden voor u op een rij.
Getoond 1 tot 12 van 44. Er zijn meerdere pagina's.
is het van groot belang de inkomsten van uw vereniging of stichting te stroomlijnen. Hoe krijgt u de contributie op tijd binnen en waar moet u op letten bij fondsenwerving en het aanvragen van subsidie? En waar vindt u nog meer inkomsten en geld voor uw vereniging of stichting?