De Kascommissiegids voor VvE's
27 september 2012

De Kascommissiegids voor VvE's

De Kascommissiegids voor Verenigingen van Eigenaars
Deze gids is dé praktische hulp voor de kascommissie die de jaarrekening van een Vereniging van Eigenaars gedegen en efficiënt wil controleren. Stap voor stap wordt voor elke post van de jaarrekening uitgelegd hoe de controle kan worden gedaan en wat de bijbehorende aandachtspunten zijn. Met de handige checklists kan elke kascommissie direct aan de slag. Wie toch nog vragen heeft, kan gebruik maken van de gratis vraagbaak. Fouten in de jaarrekening kunnen direct doorwerken in de portemonnee van de appartementseigenaren. De Kascommissiegids geeft tips om fouten (en fraudes) tijdig te signaleren en te voorkomen. Ook omdat de financiële regels voor VvE's overzichtelijk op een rij worden gezet is het boek onmisbaar voor kascommissies, maar ook voor bestuurders en administrateurs van VvE's.

De auteur
Maarten den Ouden is bedrijfseconoom en registeraccountant. 'Vertrouwen is goed - de controle moet ook goed zijn' is het motto van de auteur, die eerder het standaardwerk De Kascommissiegids schreef voor sport- en andere verenigingen. Kijk voor meer informatie en bestellen op www.kascommissiegids.nl.