Opnieuw gratis webinar van 'over op IBAN' op 27 mei
23 mei 2013

Opnieuw gratis webinar van 'over op IBAN' op 27 mei

Het betalingsverkeer verandert per 1 februari 2014, vanaf dan moet iedereen het IBAN-rekeningnummer gebruiken. Dit heeft gevolgen voor uw administratie. Om alle organisaties, verenigingen en bedrijven die incasseren hierbij te begeleiden wil ‘over op IBAN' hen uitnodigen voor het webinar ‘Starten met SEPA'.

In dit webinar komt aan bod wat SEPA is en wat de impact van SEPA op de betaalprocessen is. Ook wordt besproken hoe het project aangepakt kan worden en krijgt u migratie adviezen om over te gaan op IBAN.
‘Starten met Sepa' wordt verzorgd door twee experts van het SEPA programmabureau van De Nederlandsche Bank (DNB). Tijdens het webinar kunnen er interactief vragen gesteld worden. Het doel is in een korte tijd voorlichting te geven over SEPA zodat er ook na 1 februari 2014 probleemloos deelgenomen kan worden aan het betalingsverkeer door verenigingen en stichtingen.

Inschrijven
De webinar vindt plaats op maandagavond 27 mei van 20.00 tot 21.00 uur. U kunt zich hier gratis inschrijven >>

www.overopiban.nl