Verenigingen.nl onderdeel van de Dutch Network Group
1 juli 2013

Verenigingen.nl onderdeel van de Dutch Network Group

SBP BV, uitgever van Verenigingen en Stichtingen, is per 1 juli 2013 onderdeel geworden van de Dutch Network Group, het bedrijf achter MKB Servicedesk. Door de overname ontstaat het grootste kennis- en informatienetwerk voor ondernemers en bestuurders van verenigingen en stichtingen.

Dutch Network Group (DNG) neemt per 1 juli alle aandelen en activiteiten van Small Business Publishing BV (uitgever van o.a. Verenigingen en Stichtingen en kennisnetwerk voor ondernemers De Zaak) over van ING. Voor ING paste het exploiteren van een mediabedrijf niet langer in de bedrijfsstrategie van de bank.

DNG-directeur Willem Overbosch: "Samen weten we nog beter wat ondernemers en bestuurders drijft en bezighoudt. Er waren twee partijen die dat als basis hadden, en juist die twee bundelen nu hun krachten. Ofwel, geen ondernemer of bestuurder in Nederland kan nog om ons heen."”

Hoofdredacteur van Verenigingen en Stichtingen Armand Landman, is ook opgetogen over de samenwerking: "Verenigingen.nl wilde nog meer voor vrijwilligers en bestuurders kunnen betekenen en ze van nog betere adviezen kunnen voorzien. Dat vraagt om investeringskracht en schaalgrootte. DNG geeft ons de mogelijkheid te groeien en op nog meer plekken en tijdstippen exact te zijn waar bestuurders van verenigingen en stichtingen willen dat we zijn. Met de juiste antwoorden op al hun vragen."”