Financiën van de VvE
20 november 2012

Financiën van de VvE

Wilt u meer inzicht in het financiële reilen en zeilen van uw Vereniging van Eigenaren? De gids Financiën van de VvE biedt uitkomst.

Financiën van de VvE, gids voor bestuurders en appartementseigenaren
De gids is bestemd voor elke VvE-bestuurder die geïnteresseerd is in het financiële reilen en zeilen van de Vereniging van Eigenaren. Met concrete tips om geld voor uw VvE te besparen en om fraude en financiële missers te voorkomen. De gids is ook interessant voor appartementseigenaren die geen bestuurslid zijn, maar als lid van de VvE willen weten hoe het precies met de financiën zit (en zou moeten zitten…). En uiteraard kunnen VvE-beheerders hun voordeel doen met de informatie in deze gids.

Een selectie uit de inhoud:

• de jaarrekening van de VvE
  • hoe vindt u een goede beheerder?
  • help! Mijn buurman betaalt niet
  • voorkom fraude en fouten door functiescheiding
  • reserve groot onderhoud
  • een goed boekhoudprogramma?
  • hoe u geld kunt besparen voor uw VvE
  • belastingtips

De auteur
Maarten den Ouden is bedrijfseconoom en registeraccountant. Hij schreef eerder de Kascommissiegids en de Kascommissiegids voor VvE's. Ook publiceert hij regelmatig op verenigingen.nl, hij is onder andere auteur van de rubriek ‘wat te doen bij fraude'.

Bestelinformatie
De prijs voor één gids is 23,95 euro, bestelt u er twee dan betaalt u 40 en voor drie exemplaren betaalt u slechts 54 euro. Als u het bedrag overmaakt naar ING-rekening 3295587 (M. den Ouden te Abbenes) krijgt u uw bestelling per omgaande toegezonden. Vermeld s.v.p. uw adresgegevens in de omschrijving.

Kijk voor meer informatie op www.kascommissiegids.nl.