Van Zaak tot Zaak

Inkomsten vs tips ideeen.jpg
27 sep 2012

TIP: originele manieren om geld op te halen

Extra inkomsten zijn altijd welkom, maar hoe haalt u mensen over om juist aan uw vereniging of stichting geld te geven? Simpel: door anders dan anderen te zijn. Organiseer eens iets leuks en aparts.
Inkomsten verenigingen en stichtingen missie visie toekomst groei.jpg
27 sep 2012

Zet uw organisatie op de kaart en verdien extra inkomsten

Zoekt u nog een manier om geld te genereren voor uw organisatie die origineler is dan erwtensoep -of oliebollenverkoop? Ondernemer Reinier Gingnagel bedacht een bijzondere wenskaart annex fotowissellijst. Een ideaal én milieuvriendelijk geschenk of verkoopitem voor uw organisatie.
Inkomsten vs geld euro brief money.jpg
27 sep 2012

Haal winst uit uw verkoopactie

Verkoopacties zijn de meest gebruikte manier om extra geld voor uw organisatie te verdienen. Ieder jaar maken duizenden clubs, verenigingen, kerken, scholen, koren en stichtingen hiervan gebruik en er worden vele euro's opgehaald. Om winst uit uw verkoopactie te halen is een goede voorbereiding het halve werk.
Activiteiten verenigingen en stichtingen presentatie groep verhaal aan het woord odernemer.jpg

Een professioneel congres organiseren

Uw organisatie wil een congres of andere grote bijeenkomst opzetten om kennis met uw leden of belanghebbenden te delen of ideeën uit te wisselen over zaken die u bezighouden. Waar moet u op letten? Deze checklist van Congresbureau CommGres biedt u de basisbeginselen voor congresorganisatie.
Activiteiten verenigingen en stichtingen evenement zaken beurs .jpg

Deelnemen aan beurzen

Voor uw organisatie zijn er vele beurzen en evenementen waar u aan deel kunt nemen of die u zelf kunt organiseren. Denk aan jaarmarkten, sportbeurzen, hobbybeurzen, braderieën en inzamelingsmarkten. Bedenk van tevoren goed of het deelnemen aan beurzen rendabel genoeg is voor uw organisatie.

Gastsprekers uitnodigen

Nodigt u op een evenement of jaarvergadering een gastspreker uit, dan komt daar meer bij kijken dan alleen vragen of deze persoon wil spreken. Waar moet u rekening mee houden bij het uitnodigen van gastsprekers?
Getoond 1 tot 12 van 13. Er zijn meerdere pagina's.
Activiteiten ter promotie van uw organisatie en evenementen om extra inkomsten voor uw vereniging of stichting te genereren