Gratis pocket BETER BESTUREN bij uw lidmaatschap

Bij de meeste verenigingen en stichtingen is bestuurswerk vrijwilligerswerk. Het wordt in de vrije tijd gedaan: in de avonduren en in de weekeinden.
Slechts weinig verenigingen hebben een kantoor of zelfs een bestuurskamer. De bestuursleden doen hun werk alleen, thuis. Op bestuursvergaderingen worden zaken besproken en afspraken gemaakt. Er is weinig gelegenheid om aan medebestuursleden te vragen hoe een probleem het beste kan worden aangepakt. En de voorganger in de functie kan zijn opvolger wel eens, maar niet elke keer weer, bijstaan.

Deze pocket staat vol ideeën, waarmee beginnende en ervaren bestuursleden hun werk zekerder, effectiever en efficiënter kunnen doen.

• Zekerder
    Weten wat er van u verwacht wordt en wat de spelregels van het maatschappelijk verkeer zijn. Het onderwerp persoonlijke aansprakelijkheid komt uitgebreid aan de orde.
  • Effectiever
    De doelen bereiken die u zich stelt. Dit is het eigenlijke bestuurswerk met een duidelijke rolverdeling en simpele procedures.
  • Efficiënter
    Minder tijd en moeite nodig voor uw bestuurswerk.

Als u zich aanmeldt als lid, ontvang u de pocket binnen een aantal weken.