Van zaak tot zaak
1 okt 2012
Aandacht in de (regionale) media kan erg gunstig zijn voor de naamsbekendheid en bijdragen aan een positief imago voor uw organisatie. Een van de…
1 okt 2012
Het voeren van een slechtnieuwsgesprek is niet eenvoudig. Maar de problemen verzwijgen, is ook geen oplossing. Deze checklist biedt enkele…
1 okt 2012
Een goed gesprek voeren is – ongeacht het onderwerp en wie er tegenover u zit- een ware kunst. Hoe kunt u een standpunt duidelijk maken, voorstellen…
1 okt 2012
Wat zijn de meest effectieve manieren om nieuwe sponsors voor uw organisatie te winnen? Een checklist voor een succesvolle werving van sponsors…
27 sep 2012
Als bestuurder zult u regelmatig moeten spreken in het openbaar, bijvoorbeeld tijdens het jubileum van uw organisatie of de jaarvergadering. Hoe…
27 sep 2012
Een checklist om alle stappen in de sollicitatieprocedure te doorlopen: vanaf het beoordelen van de brieven tot het voeren van gesprekken en het…
27 sep 2012
Organisaties stuiten nogal eens op onvoorziene omstandigheden als ze een slecht functionerende medewerker willen ontslaan. Vaak is dit echter te…
27 sep 2012
Een subsidie is een welkome en soms noodzakelijke financiële ondersteuning voor uw organisatie. Waar moet u bij een aanvraag allemaal rekening mee…
27 sep 2012
Het eerste gesprek met de sollicitant is goed verlopen en u heeft een afspraak voor een vervolggesprek. Dit keer gaat u samen wat meer de diepte in….
27 sep 2012
Bent u tevreden over de arbodienst waar u mee samenwerkt? De huidige arbowetgeving maakt het mogelijk een partij te zoeken die optimaal aansluit bij…
27 sep 2012
In deze checklist enkele richtlijnen voor het voeren van een kennismakingsgesprek. Deze richtlijnen kunnen u handvatten bieden in de…
27 sep 2012
Staat u op een beurs, jaarmarkt of ander evenement met uw organisatie? De standbemanning bepaald voor een groot deel het succes van uw deelname. De…
Share on tumblr
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on google

Word lid van V&S

Mijn klant betaalt altijd te laat, wat zijn mijn rechten en hoe houd ik de relatie met de klant wel goed?” Ook een prangende vraag op het moment? V&S leden krijgen onbeperkt antwoord op ondernemersvragen.

Alle checklists van deze website vindt u hier op een rij. Handig om erbij te houden als u met een van de onderwerpen aan de slag gaat.