Van Zaak tot Zaak

Activiteiten vs tips ideeen.jpg
30 jan 2013

Tips voor activiteiten rondom de troonswisseling

Op 30 april 2013 vieren we geen Koninginnedag zoals gebruikelijk, maar vindt de troonswisseling plaats tussen Koningin Beatrix en Koning Willem Alexander. Als vereniging of stichting kunt u allerlei activiteiten organiseren rondom deze feestelijke gebeurtenis. De Koninklijke Bond van Oranjeverenigingen heeft een kant-en-klare handreiking met tips en mogelijkheden voor activiteiten rondom een troonswisseling.
Overig vs iban.jpg
11 okt 2012

De OverOpIBAN-app: download hem hier

Met de OverOpIBAN-app kunt u via uw smartphone de IBAN van een rekeningnummer achterhalen. Download hem hier.
Bestuurszaken verenigingen en stichtingen to do list te doen actielij st .jpg
9 okt 2012

Een actielijst voor vergaderingen in Excel

Over actiepunten die binnen een (bestuurs)vergadering besproken worden, kan na verloop van tijd onduidelijkheid ontstaan. Wie is waar mee bezig en wat is er wel en niet gedaan? Voorkom dit met een actielijst voor vergaderingen in Excel.
Bestuurszaken vs laptop hand internet online.jpg

Webloggers gezocht!

Bent u betrokken bij een vereniging of stichting als bestuurder, vrijwilliger of anderszins en heeft u een vlotte pen? Wilt u uw ervaringen delen met collega-bestuurders en vindt u het leuk om hierover een weblog bij te houden? Dan is www.verenigingen.nl op zoek naar u!
Inkomsten vs tips ideeen.jpg
1 okt 2012

Tips in tijden van recessie

De economische crisis raakt alle delen van de samenleving. Dus ook verenigingen en stichtingen. Daarom hierbij tips om te overleven in tijden van recessie.
Tips vs tips ideeen.jpg

TIP: Besparen op energiekosten

Besparen op energiekosten? Neem het contract dat uw organisatie met uw energiemaatschappij heeft eens onder de loep. Grote kans dat een aantal aanpassingen, of het overstappen naar een andere maatschappij uw organisatie flink wat geld kan opleveren.
Getoond 1 tot 12 van 91. Er zijn meerdere pagina's.
Hier vindt u allerlei handige zaken die uw taken als bestuurder een stuk makkelijker maken. Modelbrieven, voorbeelden, checklists, tips, tools, handige sites en vraag en antwoord. Allerlei handigheden die u voor het besturen van uw vereniging of stichting in kunt zetten.