Meldpunt voor klachten over VvE-beheerders

Heb je als Vereniging van Eigenaren (VvE) bepaalde taken uitbesteedt aan een beheerder. Dan is het mogelijk dat je ontevreden bent over de werkzaamheden die de beheerder uitvoert. Of kan er een conflict ontstaan over bijvoorbeeld betalingen. Als belangenbehartiger voor VvE’s heeft Stichting VvE Belang besloten een dergelijk meldpunt in het leven te roepen.

Dus kom je er met jouw beheerder niet uit, dan kan je jouw klacht bij het meldpunt neerleggen. Zij zullen dan contact met je opnemen en de klacht onderzoeken. Op basis van hoor en wederhoor wordt getracht tot een passende oplossing te komen.

Via de website www.klachtenovermijnvvebeheerder.nl kan je een uitgebreid klachtenformulier invullen waarin je jouw problemen kenbaar maakt. Je hoeft niet aangesloten te zijn bij VvE Belang om jouw klacht in te dienen.

Jaarlijks zal VvE Belang alle klachten inventariseren en rapporteren aan de branche-organisatie van VvE Beheerders en de politiek.