Van zaak tot zaak
1 okt 2012
Als vereniging of stichting wilt u communiceren over wat u doet en wie u bent. Om dit planmatig aan te pakken, is het verstandig om een…
1 okt 2012
Mijn bedrijf heet ‘Sponsorbank’. Met zo’n naam moet je niet raar opkijken als er regelmatig iemand belt die op zoek is naar sponsors. ‘Kunt u…
1 okt 2012
Het benaderen van potentiële sponsors is een vak apart. Deze checklist geeft aan waar u op moet letten als u ermee aan de slag…
1 okt 2012
Steeds meer penningmeesters zitten met de handen in het haar. De inkomsten uit contributie en sponsoring lopen terug terwijl kosten en belastingen…
1 okt 2012
En? Is uw vereniging of stichting al erkend als ANBI? Per 1 januari 2008 kunt u fiscaal gezien maar beter deel uitmaken van een ‘algemeen nut…
1 okt 2012
Een goede voorbereiding, creatieve ideeën en de juiste contacten dragen bij aan een succesvol publiciteitsbeleid. In deze checklist leest u hoe u…
1 okt 2012
Publiciteit brengt uw vereniging of stichting onder de aandacht van grote groepen mensen. Mensen krijgen daardoor een bepaald beeld van uw…
1 okt 2012
Stel: er breekt crisis uit in het bestuur. Of de penningmeester is er met de kas vandoor. Hoe gaat u communiceren? De volgende checklist helpt u…
1 okt 2012
Aandacht in de (regionale) media kan erg gunstig zijn voor de naamsbekendheid en bijdragen aan een positief imago voor uw organisatie. Een van de…
1 okt 2012
Mensen die websites bezoeken willen maar één ding: snel vinden wat ze zoeken. Is de informatie die u online aanbiedt duidelijk en goed vindbaar?…
1 okt 2012
Als u al een website heeft of er een wilt laten maken, moet u met veel zaken rekening houden. Wie laat u de website bouwen, wat wilt u ermee…
1 okt 2012
Wat zijn de meest effectieve manieren om nieuwe sponsors voor uw organisatie te winnen? Een checklist voor een succesvolle werving van sponsors…
Share on tumblr
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on google

Word lid van V&S

Mijn klant betaalt altijd te laat, wat zijn mijn rechten en hoe houd ik de relatie met de klant wel goed?” Ook een prangende vraag op het moment? V&S leden krijgen onbeperkt antwoord op ondernemersvragen.

De promotie van uw vereniging of stichting is een breed begrip. U kunt als bestuur activiteiten organiseren, de publiciteit zoeken, maar ook internet, sociale media en de website inzetten ter promotie. Met sponsoring kunnen verenigingen en stichtingen geld of andere ruilmiddelen verdienen door het promoten van anderen.