TIP: Wat heeft u een sponsor te bieden?

U heeft voor uw team kleding nodig en laat dit door de plaatselijke sportwinkel sponsoren. In ruil hiervoor staat het logo van de winkel afgebeeld op de kleding. Of een sponsor levert de prijzen voor uw toernooi in ruil voor een spandoek aan de rand van het speelveld.

Wat heeft uw organisatie de sponsor te bieden?

Belangrijk bij sponsoring is dat u op papier zet wat u de sponsor kunt aanbieden, bijvoorbeeld:

– Advertentieruimte en/of advertorial(s) in uw clubblad

– Advertenties/banners op uw website

– Ruimte op poster/flyer met aankondiging evenement/toernooi

– Reclame rondom sportveld/evenemententerrein, in de kantine

– Afbeelding op shirts, trainingspakken, etcetera

Geef deze informatie ook een duidelijke plek op uw website. Potentiële sponsors kunnen dan snel vinden wat ze uit de samenwerking met u kunnen halen. Zie onderstaand voorbeeld van badmintonvereniging Almere.
Waarom sponsor worden
De BV Almere is een professionele badmintonvereniging met een aantal unieke kenmerken. Samenwerken met ons geeft u de mogelijkheid uw bedrijf te verbinden aan onze vereniging en daarmee de publiciteit over uw bedrijf en bedrijfsactiviteiten op een positieve manier te verhogen. Tevens kunt u uiting geven aan uw sociale en maatschappelijke betrokkenheid.

Onze unieke kenmerken zijn
1. zowel topsport als breedtesport zijn professioneel opgezet;
2. het eerste team speelt in de landelijke eredivisie (Big Boss Liga);
3. BVA heeft de beste jeugdopleiding van Nederland gevat in een uniek kleurensysteem;
4. BVA is één van de grootste badmintonverenigingen van Nederland (> 600 leden en bijna 20 senioren- en ruim 20 jeugdteams in de landelijke- en regiocompetitie);
5. BVA is financieel zeer gezond;
6. BVA beschikt over een eigen badmintonhal met sauna, cursuslokaal voor de jeugd, krachthonk en eigen kantine;
7. BVA organiseert aansprekende toernooien;
8. BVA heeft toptrainers in dienst die gestructureerd werken aan verhoging van de prestaties en plezier van al onze leden;
9. BVA streeft naar excellente resultaten (veel individuele jeugdkampioenen, veel kampioensteams, toegewijde vrijwilligers, zeer gezonde exploitatie, een mooie en professionele website);
10. BVA heeft langdurige relaties met onze sponsoren.

Als uw bedrijf onze nieuwe sponsor wordt, verbindt uw bedrijf zich aan onze professionele vereniging. Samen zorgen wij voor een maatwerkoplossing die beider doelstellingen zal realiseren.

Website badmintonvereniging Almere