Wat heb je een sponsor te bieden?

TIP: Wat heeft u een sponsor te bieden?

Wat kan ik een sponsor bieden

Je hebt voor jouw team kleding nodig en laat dit door de plaatselijke sportwinkel sponsoren. In ruil hiervoor staat het logo van de winkel afgebeeld op de kleding. Of een sponsor levert de prijzen voor jouw toernooi in ruil voor een spandoek aan de rand van het speelveld.

Belangrijk bij sponsoring is dat je op papier zet wat je de sponsor kunt aanbieden, bijvoorbeeld:

• Advertentieruimte in jouw clubblad;
  • Advertenties / banner op de website;
  • Ruimte op poster / flyer met aankondiging van een evenement of toernooi;
  • Reclame rondom het sportveld, evenemententerrein of kantine;
  • Een afbeelding op de shirt, trainingspakken, et cetera.

Voorbeeld

Geef deze informatie ook een duidelijke plek op de website. Potentiële sponsors kunnen dan snel vinden wat ze uit de samenwerking met jou kunnen halen. Zie onderstaand voorbeeld van badmintonvereniging Almere.

Waarom sponsor worden
De BV Almere is een professionele badmintonvereniging met een aantal unieke kenmerken. Samenwerken met ons geeft jou de mogelijkheid jouw bedrijf te verbinden aan onze vereniging en daarmee de publiciteit over jouw bedrijf en bedrijfsactiviteiten op een positieve manier te verhogen. Tevens kan je uiting geven aan jouw sociale en maatschappelijke betrokkenheid.

Onze unieke kenmerken zijn
1. zowel topsport als breedtesport zijn professioneel opgezet;
2. het eerste team speelt in de landelijke eredivisie (Big Boss Liga);
3. BVA heeft de beste jeugdopleiding van Nederland gevat in een uniek kleurensysteem;
4. BVA is één van de grootste badmintonverenigingen van Nederland (> 600 leden en bijna 20 senioren- en ruim 20 jeugdteams in de landelijke- en regiocompetitie);
5. BVA is financieel zeer gezond;
6. BVA beschikt over een eigen badmintonhal met sauna, cursuslokaal voor de jeugd, krachthonk en eigen kantine;
7. BVA organiseert aansprekende toernooien;
8. BVA heeft toptrainers in dienst die gestructureerd werken aan verhoging van de prestaties en plezier van al onze leden;
9. BVA streeft naar excellente resultaten (veel individuele jeugdkampioenen, veel kampioensteams, toegewijde vrijwilligers, zeer gezonde exploitatie, een mooie en professionele website);
10. BVA heeft langdurige relaties met onze sponsoren.

Als jouw bedrijf onze nieuwe sponsor wordt, verbindt jouw bedrijf zich aan onze professionele vereniging. Samen zorgen wij voor een maatwerkoplossing die beider doelstellingen zal realiseren.

Website badmintonvereniging Almere